Annonser från BloggPartner

Nytt år = mer blogg, mindre slapp!


Hej på er!
Försöker komma ikapp med bloggandet som ni kanske märker men det går inte sådär jätte bra haha. Men jag ska försöka lova er att ha med en kamera vart jag än går!
Och ta mycket outfit bilder, för det är NU det nya året startar för mig!! ;)




  • Jag har begravt "stridsyxan" med min kusin!
Var väldigt onödigt det som hände och vi båda ångrar det nog :( Men nu är vi sams och kan umgås som vanligt igen vilket känns väldigt skönt! ♥

  • Jag har börjat på dans!
Hur otränad jag än är, hur mycket träningsverk jag än får, och hur dålig jag än är så försöker jag iallafall haha! :D Jag började ju trotsallt för att lära mig! ;)

  • Jag försöker vara starkare när det gäller skolan.
Känner sån himla press på mig själv, eller jag vet inte riktigt orden. Som min lärare sa; Hon har gjort ett stort uppryck och jag är stolt över henne som jag sagt många gånger förut, men hon behöver höra det igen.

  • Jag har verkligen mognat!
Och VERKLIGEN kommit över de där fjortisstadiet. Fast jag har bara mognat mer och mer efter Halloween 2009. Usch vilken kväll. Mitt livs värsta kväll.

  • Jag måste ta vara på dom få vänner jag har.
Okej, det där lät typ som att jag inte har nå vänner alls. Fast jag har faktiskt inte många, men jag har några bra vänner som jag kan lita på. Det tycker jag är mycket bättre än att ha många ytliga vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0