Annonser från BloggPartner

Sköt skolan!


Har varit hemma från skolan idag, eftersom jag har varit dålig i magen och är förkyld och har hosta. Men det börjar bli bättre så jag tar tag i skolan imorgon igen.

Känner mig faktiskt riktigt stolt över mig själv ändå för att jag gått varje dag i skolan och gjort mitt bästa. (förutom att jag gick hem igår och var hemma hela dagen idag)

I 8an t.ex hade jag 48% frånvaro och lyckades ändå få ihop 115 poäng på dagarna jag gick i skolan. Det var inte p.g.a att jag inte kunde, utan det var för att jag inte orkade och inte mådde bra. Men jag kan bara jag vill! :D



Så hörni, sköt skolan för de är verkligen värt det.  Jag lovar er!
Jag strulade bort hela sjuan och halva åttan och jag ångrar det mest av alla saker jag ångrar i mitt liv.


Hoppas ni tar åt er och sköter skolan, ni måste det om ni vill komma någonstans i livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0