Annonser från BloggPartner

Sjuuuuk!!!!! :(


Usch vad jobbigt det är att vara sjuk, nog det värsta som finns. Man kommer efter i skolan, är trött och bara klagar på att man har ont i halsen eller något.
Jag har hosta (fick de inatt, väldigt onödigt tycker jag :(..) och är förkyld som nå.. Vet inte vad. Snoret bara rinner, och när jag nyser.. Haha fyfan ni vill nog inte ens veta. Det bara fladdrar snor åt alla håll och kanter, men ändå så kände jag att jag ville gå till skolan idag och göra matteprovet vi hade. :)

Höll på att nysa på lektionen men jag kunna hålla mig haha, annars hade nog hela klassrummet varit fullt med snor. Vad snackar jag i? :O Nu skärper jag mig haha.. ;)
Fick G på matteprovet iallafall, det hade kunnat gått bättre faktiskt. Men är man sjuk och helt borta så är man, och det var med massa tal som jag aldrig ens sett förut..
:D


Började fundera på om det här faktiskt är jag på bilden, för det är exakt såhär det blir om jag nyser hahah.
Har faktiskt en sån här bild på mig, när snoret hänger ur näsan..
Fan vad äckligt men fan vad roligt haha, tänker inte visa upp den ;)

Idag ska jag ha en Yatzy-myskväll med Mimmi som vanligt.. :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha vad sjuk du är, tur att jag har bilden på dig då kanske kommer upp på min blogg inom snar framtid ;)

2010-09-25 @ 00:51:27
URL: http://miimmi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0