Annonser från BloggPartner

Dåligt med updates nu..


Har för lite fritid, fast ändå inte. (..?) Känner att jag inte har någon lust att blogga, vet inte vad jag ska blogga om eftersom jag vet inte vad ni gillar att läsa. Kanske ska börja lägga upp dagens outfit oftare (har jag ens lagt upp dagens outfit nån gång under tiden jag haft den här bloggen haha?) så det blir lite roligare att läsa.


Fick en fråga förresten:

Och självklart kan jag de, då har jag iaf något att blogga om.. ;) Försöker fixa det till Fredag. Har inte tid imorgon för då ska jag till Hudik, sen ska jag till Hällåsen med Regina och knäppa kort under vatten (ännu en till sak jag kan blogga om!) sen ska jag sova hos henne. :)
+ att jag fick skolfotot idag, så jag tänkte visa upp de imorgon kanske! :D



NU: Gamla bilder på mig!









Haha..

Sitter förövrigt och kollar på Kungarna av Tylösand, tycker verkligen dom lyckas med att underhålla en..

Kommentarer
Postat av: gina

oh så fina bilder :D



2010-10-01 @ 21:52:37
URL: http://ginazhubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0