Annonser från BloggPartner

Ska inte förstora dom!



Lisa frågar: vadfan ska du med silikontuttar till? Dina är ju redan på tok för stora, du borde ju förminska dem (och reshapea dem) istället

Jag svarar: Men kära Lisa, jag ska inte göra dom större utan jag ska göra dom fastare, jag vill ha runda tuttar haha. Då kanske du svarar "men gö bröstlyft då?" Men det är verkligen inte samma sak, om man gör bröstlyft så är dom nästan fortfarande hängiga bara det att dom inte är lika hängiga som innan. Säg inte emot, för det där har jag kollat upp ;)

Bild på en som gjort bröstlyft.

 

Pam Anderson som har silikontuttar.

Såååå mycket snyggare med silikon. Jag ska inte förstora dom, bara lägga in implantat som gör så tuttarna bli fasta och runda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tuttarna blir knappast runda om du inte fyller ut dom och lägger in silicon , så för att få det måste du ju förstöra upp dom...

2010-12-02 @ 20:51:41
Postat av: zandy

Ja men precis..

Ska ju lägga i silikon (som jag skrev om du läser mitt inlägg?) Men alltså, det är väl ganska självklart att dom kommer bli större, men dom ska bli så lite stor som möjligt och självklart runda och snygga! :D haha..

Det är inget som kan få mig att ändra mig eftersom det är för min egen skull jag gör det här.

2010-12-02 @ 21:23:51
URL: http://zandis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag funderar på att göra ett bröstlyft, men är sjukt orolig för att få fula ärr. Det här låter ju betydligt bättre isf, men är det möjligt att få fasta bröst endast med silikon? Har du någon sida man kan kolla på?

2010-12-07 @ 21:29:44
Postat av: Anonym

Hej, jag funderar på att göra ett bröstlyft, men är sjukt orolig för att få fula ärr. Det här låter ju betydligt bättre isf, men är det möjligt att få fasta bröst endast med silikon? Har du någon sida man kan kolla på?

2010-12-07 @ 21:30:56
Postat av: zandy

Hej du!

Ja, jag känner en som gjorde bröstförminskning (det är ju en annan grej mot för bröstlyft men..) och hon fick sjukt fula ärr och hennes bröst ser inte bra ut.

Ja självklart, som jag har fattat det så får man välja silikonimplantat innan, om man t ex vill ha runda, "avlånga" osv. Och om man väljer runda så blir dom ju då runda och fasta.

Vet tyvärr ingen sida, men du kan ju leta runt lite på google. Lycka till!

2010-12-07 @ 22:28:06
URL: http://zandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0