Annonser från BloggPartner

Sjuk dröm inatt


Det började med att jag, Regina, Mimmi och Vicky åkte till Stockholm för att festa och bara leva livet.
Vi tog in på ett Lyx hotell och satt på hotellrummet ett tag och pratade och drack.


Sen åkte vi in till stan och när vi kommer till stan så säger Vicky "Jag ska bara ringa Pamela Anderson och se om hon vill festa med oss" också ringde hon henne också kom hon.
När hon kom till stan så gick vi till någon nattklubb och festade. Efter det så åkte jag, Vicky, Mimmi, Regina och Pamela till vårat hotellrum och drack lite och pratade. Också fick jag för mig att jag skulle tatuera mig haha. Också sa Pamela "jag kan tatuera!" ja ba "Okej, kan du tatuera mig då?" och det slutade med att hon gjorde det.

Hon tatuerade mig på vänstra revbenen, det såg förjävligt ut men i drömmen tyckte jag att det var jättesnyggt haha. Tatuerade typ någon streckgubbe, en tjej. Haha, och Pamela pratade flytande svenska också haha! ;)

Herregud, ingen aning vart den där drömmen kom ifrån.

Bara jag som tycker hon är snygg..?


Kommentarer
Postat av: Rosén

Jävligt snygg faktiskt!

Fast tuttarna ser ju "lite" onaturliga ut.

2010-11-07 @ 12:44:25
Postat av: vicky

sluta skriv vicky och skriv verkligen inte han.

2010-11-07 @ 19:49:13
Postat av: vicky

sluta skriv viktor mena ja*

2010-11-07 @ 19:49:32
Postat av: zandy

men för mig kommer du alltid vara en kille, no mather what liksom. men jag ändrar väl för din skull då ;)

2010-11-08 @ 14:05:09
URL: http://zandis.blogg.se/
Postat av: vicky

bra att ja har dig vid min sida då.

2010-11-08 @ 15:17:24
Postat av: zandy

Menar verkligen inte på det sättet, kommer ju alltid acceptera dig för den du är och vill vara, men det känns ändå fel att kalla dig för tjej, det kom så plötsligt liksom. Måste vänja mig ett tag först med det, asså gud nu känner ja ju mig dum. Klart du har mig vid din sida, men det känns fel just nu att kalla dig för tjej om du förstår? Vet inte varför..

2010-11-08 @ 21:23:20
URL: http://zandis.blogg.se/
Postat av: My

kvinnan är snygg!

2010-11-11 @ 18:01:09
URL: http://myosterman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0