Annonser från BloggPartner

Ändrade planer..?


Ska kanske gå och sola med Mimmi, hon visste inte riktigt heller. Men det slutar väl med att det blir så, annars får ja väl helt enkelt gå själv..? ;)

Det är väl sånt som märks I guess, tror jag spenderar resten av kvällen med henne också och kanske även natten. Niklas kommer ju imorgon, han ska vara domare i a hallen. Det är danstävling där! Superkul om ni frågar mig.. ;)
Det kostar 50kr inträde för ungdom/barn och 100kr för vuxna!

Insläpp 08:00 (tror jag..?)
Stänger runt 20:00 kommer inte riktigt ihåg..
Jag ska ju börja på dans i Januari jag :D Längtar!!!



Bild lånad från Google..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0