Annonser från BloggPartner

20 saker ni inte visste om mig


1. Jag är singel.
2. När jag ska sova funderar jag över sjukt mycket och det gör att jag inte kan somna föränn efter 2-3 timmar.
3. Jag verkligen hatar Söderhamn.
4. Jag tycker mitt liv är sjukt tråkigt.
5. Jag blir attraherad av "bad boys" hihi..
6. Jag är jävligt blyg inför nya människor.
7. Det finns inte många jag kan vara mig själv med.
8. Jag blir jävligt lätt beroende av folk, det stör mig väldigt mycket.
9. Jag älskar att shoppa, om jag var rik skulle jag inte sitta här just nu.
Jag skulle nog vara påväg att resa jorden runt och shoppa osv..
10. Jag älskar att dansa.
11. Jag tycker inte om min kropp.
12. Jag vill bli skådespelare eller frisör när jag blir stor. Har inte bestämt mig..
13. Jag har kontaktat flera producenter av tv program tillsammans med min vän Regina.
14. Jag är så himla rädd att jag kanske inte kommer ha tillräckligt med poäng för att komma in på John Bauer.
15. Ingen i min familj (inkl. jag) har varit utomlands någongång.
16. Jag älskar att sjunga men det låter förjävligt haha..
17. Jag röker.
18. Det är ett måste att killar har muskler.
19. Jag är pålitlig.
20. Jag ska göra silikontuttar och fylla läpparna när jag fyller 18.


En bild sen i förrgår haha..

Kommentarer
Postat av: lisa

vadfan ska du med silikontuttar till? Dina är ju redan på tok för stora, du borde ju förminska dem (och reshapea dem) istället

2010-11-15 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0