Annonser från BloggPartner

Vad är det för fel på mig? Läs detta.


Jag börjar bli ganska rädd faktiskt.. Jag är faktiskt helt seriös nu.
Jag har bara drömt en massa marddrömmar som enbart handlar om döden dom senaste typ två veckorna. Te x att min bror utsätts för något hemskt. För bara någon dag sen så såg jag framför mig i drömmen när det var en som hade en motorsåg och sågade av armarna och hela skinnet på bröstet och magen på tre killar (har aldrig sett killarna förr, tur det då kanske..)

Börjar verkligen fundera. Jag vaknar varje natt av att jag drömt en så himla läskig marddröm, sen kan jag inte ligga kvar i min säng längre. Går oftast och lägger mig i soffan eller med mamma och pappa. Känns skit löjligt, men jag är verkligen livrädd och det här får mig att må dåligt. Sen när jag väl föröker somna om så blundar jag stenhårt och försöker tänka på något annat, men det enda jag tänker på är marddrömmen jag nyss haft.
Därför vill jag ha en drömbok som det står vad drömmar kan betyda osv..

Någon mer som har varit med om detta? Maila mig gärna på [email protected] och berätta..

Kommentarer
Postat av: mimmi

<3! snart är de helg då får du sova med mig!

2010-12-09 @ 10:54:50
URL: http://miimmi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0