Annonser från BloggPartner

9 – Fula ovanor


Mina fula ovanor är väl att jag röker.. Och allrahelst att jag blir så himla lätt beroende av människor, både när det gäller vänskap och kärlek.

En annan ful ovana
är väl att jag jämför mig med andra när det kommer till kroppar. Det första jag kollar på hos folk är deras kroppar, ingen aning om varför faktiskt. Det är inget jag bedömmer folk efter, absolut inte. Men jag vet inte hur jag ska förklara. Jag blir jätte lätt avundsjuk om någon har snyggare kropp än mig, förstår ni? Det låter helt fel, men asså haha. Jaja, tolka det hur ni vill.

Kommer inte på någon mer, uppdaterar här om jag kommer på något mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0