Annonser från BloggPartner

6 - Min dag


Började med att jag vaknade klockan 07:15 av alarmet som ringde på min mobil, jag åt frukost, klädde på mig och satt upp håret. Packade ner gympakläder och borstade tänderna.

08:35 (ungefär) fick jag skjuts av mamma till skolan. Började 08:50.
Slutade skolan 16:00, gick ner på stan och mötte mamma. Åkte därefter till Sibylla och jag åt en Minimeal, sen åkte vi utanför Hemköp och hämtade upp pappa. När jag kom hem var klockan ungefär 17:20.

Då skyndade jag mig att byta om, släppa ut håret och platta till det lite. Sen bar det av till Teatern med Jeanette och Regina klockan 18:00, dom spelade upp Småstadsliv firar jul där, den började 18:30 och slutade 20:00. Sen åkte jag hem och nu har jag hunnit duschat, laddat ner en film and here I am!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0