Annonser från BloggPartner

4 - Vad är vänskap?


Vänskap för mig är när man vet att man kan lita på vännen till absolut 110%. Man ska inte behöva säga "kan jag lita på dig att detta inte kommer ut?" det ska man veta självklart att det inte gör.
Man ska kunna vara sig själv med vännen, det handlar inte om att man ska kunna berätta allt för varann. Eller jo lite, men det är absolut inte viktigt. För alla har vi många saker inom oss som man inte vill berätta även fast man vet att man kan.

Det är ju även såhär att om jag te x har en bästavän som JAG kan lita på till
110% så kan även MIN bästavän ha en ANNAN bästavän som den litar på till 110. Och då kan det ju vara såhär att jag kanske berättar något för min bästavän eftersom jag vet att det inte kommer ut, men då kanske min bästavän går och berättar det för SIN bästavän eftersom MIN bästavän litar på sin bästavän till 110%. Förstår ni piken? Det där kan ju gå runt runt. Hur enkelt som helst liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0