Annonser från BloggPartner

3 - Mina föräldrar!


Ja, vad kan man säga..? Min mamma heter Ewa-Lena Ohlsson och är 48 år och fyller 49år den 11 Februari och hon har samma humor som mig! :) Hon vill bara mitt bästa och hon ger mig mycket kärlek (låter lite fel haha..) och tar hand om mig jätte bra och jag skulle lätt kunna sätta henne under titeln "Världens bästa mamma" det säger ju allt liksom.. Jag älskar henne!

Min pappa - han heter Mikael Hedberg är 46 år och fyller 47år den 3 Juli.
Vad kan man säga, han är lite blyg som mig, är konditor och jobbar för tillfälligt på Hemköp här i Söderhamn. Han är väldigt snäll och kämpar för att både jag och min bror Christoffer Hedberg ska ha det så bra som möjligt. Älskar han lika mycket som jag älskar resten av min familj och det är mycket.. Skulle även ge han titeln "Världens bästa pappa"!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0