Annonser från BloggPartner

1 - Om mig!


Mitt namn är Sandra Hedberg, jag är en helt vanlig tjej på 15 år som har stora förväntningar på mig själv. Jag har bestämt att jag ska bli en riktigt känd frisör när jag blir större, MEN först ska jag gå John Bauer i Stockholm med inriktning på dans. Sedan gå högskola och starta eget och gå frisörutbildningar och därefter då bli frisör.

Det jag även brinner för är att starta ett eget tv program med min vän Regina (vi är på G.. ;)) vad det handlar om kommer nog märkas hehe..
+ = ..?

Eller så vill jag bli Skådespelare, det har jag haft drömmar om i hela mitt liv, men det är väldigt svårt att komma in i filmbranschen om man inte har så mycket kontakter som redan är i filmbranschen. Det är lite synd tycker jag..

Men jag har nu bestämt mig att jag ska gå John Bauer med inriktning på
dans efter nian.

Förövrigt så har jag bra självförtroende, är väldigt blyg inför nya människor, är mogen för min ålder och pålitlig skulle jag nog säga..! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0