Annonser från BloggPartner

Pumpar musik på högsta volym


Som ni märker så bloggade jag varken igår och jag har inte bloggat hittills (förutom det här inlägget då ;)) så jag tyckte det passade med ett inlägg nu.

Jag började skolan 07:45 och slutade 11:30.
Så jag och Regina gick ner till Furan där vi träffade på Mimmi och Sandra, satt och pratade lite tills dom skulle till skolan igen 12:10. Nu sitter jag hemma och har ingenting alls för mig, sitter och lyssnar på spotify på högsta volym, lovely! :D Man läre ju passa på när man är ensam hemma.. ;)

Min spotifylista: kung



Ajajaj! Hade idrott igår och otränad som man är så har man världens träningsverk idag.. :(


Hahaha, fan va ful..


Happyfaceeee!

Känner mig på riktigt bra humör idag, ingen aning om varför. Det var annat imorse, men mitt morgonhumör är inget att leka med haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0