Annonser från BloggPartner

Kortfattat om gårdagen


Startade dagen med att vakna upp bredvid Mimmi hemma hos mig.
Vi klev upp och åt frukost, drack kaffe och därefter gick vi ut och rökte.


Sen bar det av till stan där vi tog en fika på Furan och Mimmi inhandlade ett par skor, en tröja och en halsduk.

Sen gick vi till Krysset där Mimmi's familj satt och väntade på oss, så när vi kom dit så beställde alla mat, och jag och Mimmi delade på en Natchotallrik (tack Anette!). Blev tyvär inga kort därifrån..

 

När vi alla hade suttit där ett bra tag och alla var mätta så åkte jag och Mimmi hem till mig och duschade och fixade oss för att sen gå vidare till Mimmis kusin Sandra på en liten 20års -fest!

Tog en cigg på min balkong innan vi åkte till Sandra.


På bilden ser ni Mimmi, Sandra och Sebastian :)

 

Mimmis bror Jens och Mimmi ;)

 

Jens :D

 

Sandra och Sebastian :)

 

 

Ber om ursäkt för att bilderna är riktigt tråkig och suddiga haha. Men jag orkade verkligen inte släpa med mig väska med kamera i som jag bara skulle glömma överallt.

Det var ju lyskväll på stan också så vi gick ner dit och kikade men det var verkligen helt dött. Vart var alla..? :O

Aja, vi gick lika fort som vi kom dit iaf..

 

Idag har vi firat min bror Christoffer, han fyller år imorgon men vi firade han idag istället för det passade bättre. Sen nu sitter jag bara här och ska äta korv med bröd haha! :)

 

Efter det ska jag + min familj kolla på en skräckis som min bror fick i födelsedagspresent av mig ;)

Det är "I'll ALWAYS know what you did last summer" vi ska kolla på ;) 3:an alltså!


Kommentarer
Postat av: Zoofie

Hej!

Först och främst - förlåt om du tar detta som reklam! Radera det isf.

Jag har kommit fram till en teori, att Lady Gaga har stulit delar av sin stil från en död tjej, Nancy Spungen. Vad tycker du?

http://zoofie.devote.se/blogs/5735504/lady-gaga---wannabe-nancy-.htm

2010-08-30 @ 17:47:46
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0