Annonser från BloggPartner

Klippt Sandra


Det skulle verkligen vara läge till att knäppa kort nu, men jag glömde bort det helt och hållet och jag vill helst få snygga bilder och min systemkamera hade inge batteri. Klippte min kompis Sandra, och det blev jättebra om jag får säga det själv. Hoppas hon blev nöjd bara :)
Klippte en lite halvlång frisyr också klippte jag upp det och fixade till luggen lite!


Skulle vilja tagit före och efter bilder, men men.. Ni får se någon bild sen nån dag kanske om ni har tur! ;)


Jag älskar att klippa håret på mina vänner, familj och ja.. Alla! Ska ju förhoppningsvis gå på John Bauer gymnasiet i Gävle och gå frisörlinje där. Sen när jag fyllt 18 flyttar jag vidare till Stockholm och går högskola. För om man vill bli något stort så kan man ju inte stanna här.. Håller ni inte med mig..?



Hoppas jag lyckas jobba upp betygen bara. Hittills ser det ut att gå bra, men vi har ju bara gått 3 dagar haha. Men ändå, jag hade 48% frånvaro i åttan om jag inte minns fel..

Ändå lyckades jag jobba ihop 115 poäng på ungefär två månader.
Och det var inte det att jag inte kunde, utan det var det att jag hade mycket frånvaro, inte hade ork och inte jobbade på lektionerna. Det var ju inget problem annars så det här ska jag nog klara!
:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fått beutiful blogger award av mig, kolla mitt inlägg!

2010-08-26 @ 19:05:03
URL: http://izaalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0