Annonser från BloggPartner

Hos Mimmi


Hej på er..!



Sitter hos Mimmi och ska snart äta lasagne, jag har varken någon kamera med mig eller bilder på den här datan.
Så det får bli som det blir, ska hem senast 20:00 så då ska jag förbereda Dagens blogg.. Mer om det senare.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, ska väl försöka lägga mig i tid iallfall eftersom det är skola imorgon.

Men med tanke på att jag vaknade 15:00 idag så blir det väl som vanligt att jag inte kommer i säng föränn runt 2. Får väl försöka göra mig själv trött genom att kolla på en film eller något.
Låter som Mimmi (feeetlänk till hennes blogg) behöver hjälp nu så jag ska väl gå dit! ;)
(hon lagar mat..)




(tog en bild jag hitta på facebook, den är sen i mitten på sommaren ungefär..)

Vad tycker ni om bilden? Jag gillar den! :)

Kommentarer
Postat av: IdaIda

haft en bra dag? :)

2010-08-23 @ 17:40:05
URL: http://juelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0