Annonser från BloggPartner

Godnatt I guess


Nu lägger jag mig i sängen och kollar på tv, börjar bli riktigt trött faktiskt. Tur det då eftersom jag ska upp i tid imorgon, börjar 09:35 (skönt!) och slutar 11:45 för vi behöver inte gå på SO:n..



När jag slutat åker jag till Gävle med mami och shoppar lite smått ♥ Ska bli jätte mysigt.
Ska lämna in mina singstar och eyetoy spel + kamera och mickar också på Game eftersom man kan få pengar för dom. Kanske tjänar en 500kr på det, de är ju alltid nånting.. ;)
Har ingen användning av spelen längre eftersom dom bara funkar i Playstation 2 och vi har bara Playstation 3.
Orkar heller inte köpa nå jävla Playstation 2 som bara ska stå och ruttna..

Kommentarer
Postat av: p i i n k p i i e r c i n g ♥

Jag har slumpat en vinnare av Dagen blogg, kolla om det blev du!♥

2010-08-25 @ 23:27:48
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0