Annonser från BloggPartner

De här blir min nästa mobil


Till och börja med så ska jag köpa en vit. En sån på bilden alltså..

Sen ska jag köpa något skal till den också, någon som vet någon bra hemsida?

HTC Wildfire heter den iallafall, det finns ju minst 10 olika modeller av just HTC. Blev kär i den när jag var i Gävle igår på Medelmarkt, och hela den butiken var paradiset! ♥

Dom hade exakt allt (datorer, mobiler, tillbehör osvosvosv.) + att det var riktigt bra priser! Man visste inte vart man skulle ta vägen..

 


Kommentarer
Postat av: Barbie

Söt blogg :)

2010-08-28 @ 11:40:04
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/
Postat av: "novala"

Jag är jättenära att slå mitt besökarrekord på bloggen och om du vill hjälpa till får du gärna ta en titt :D



Tack så jättemycket på förhand!

2010-08-29 @ 18:59:44
URL: http://novala.blogg.se/
Postat av: Robin

skit grym tele!! har en HTC Wildfire mocha funkar hur bra som hällst.



www.skal-man.se där kan du köpa det mesta till din telefon :D

2010-09-10 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0