Annonser från BloggPartner

Video imorgon?


Hej på er mina fina.



Jag har bestämt att ta bort alla övriga bloggar jag har nu och bara använda blogg.se, kan inte slita mig haha.
Yeeeeas... Sitter och kollar på olika resor, jag och mimmi har ett löfte på att bara hon och jag ska åka utomlands förhoppningsvis detta år men det vet man ju inte.. Kan bli imorgon, kan bli nästa år, kan bli när jag är 50. Ja det vet man inte.
Kom också på att det var riiiiiiktigt länge sen jag gjorde en video, tänkte göra en video imorgon eller något. Skulle ni gilla de? :D Men jag hatar och göra vanliga videos när man typ sitter och pratar, jag vill att dom ska se lite mer "proffsig" ut, förstår ni?

Jaja, mer om det senareeee. Puss


Kommentarer
Postat av: LINDSHE

Hej hej! :) <3



Höstkylan kryper sig fram för varje dag som går... Men om du kikar in hos mig nu så blir du säkert lite varmare eftersom att du då hittar en tävling där du och 14 andra kan vinna ett kit från Stockholmsgruppen cosmetics (värde 217:-).

Direktlänken: http://lindshe.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-kit-fran-stockholmsgruppen.html#comment



LYCKA TILL och tävla glatt! :) // LINDSHE

2011-08-18 @ 10:54:45
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0