Annonser från BloggPartner

Sidor man tjänar pengar på genom bloggen


Absolut kan jag göra det.

Tänker säga några som jag provat och använder mig av som jag tycker funkar bra;

Adrecord. Här kan du tjäna pengar på alla möjliga vis nästan.

1. Genom reklam på bloggen

Du kan själv välja vad för slags reklam du vill ha på bloggen, och även få hjälp att placera ut den. Det är bara att skicka iväg t.ex ett mail så hjälper dom på Adrecord dig att placera ut reklamen. Asbra!

2. Värva andra personer

Du får en länk när du blir medlem och genom den kan du värva andra genom att t.ex länka till den på bloggen. Superenkelt! (du kan tjäna upp till 600kr/per person bara genom att värva!)

Och många fler sätt. Ni får gå in själva och läsa helt enkelt. Men ni får se till att vara ganska aktiva så ni får in lite pengar! :D

 

Bloggpartner.
Här tjänar du pengar genom att sätta ut reklam på bloggen/hemsidan. Och desto mer läsare, desto mer pengar!

 

Videofy.me

Här tjänar du pengar genom dina videos! Desto mer tittare du får på dina videos du laddat upp genom Videofy, desto mer pengar :D

Bloggerfy

Tjäna pengar genom reklam och sponsrade ord!

Jättebra sida, lättförtjänta pengar och väldigt lätt att sätta in reklam osv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0