Annonser från BloggPartner

Är lite sugen på den här.. ;)



50kr på Tradera haha, jag sitter och söker på typ varenda klädesplagg man ens kan använda och lägger en massa bud :D Okej, jag har bara lagt 2 bud faktiskt.. ;) Ni får se på vad sen om jag vinner!

Men den här koftan är jag lite sugen på faktiskt, ska fråga mamma om vi kan lägga ett bud när hon kommer in igen från tvättstugan.. ;)

Btw, jag är hemma från skolan för jag har bihålsinflammation (var på sjukhuset igårkväll och fick det bekräftat) så jag fick pencilin som jag ska ta i 10 dagar morgon och kväll! Det är sånt här jag roar mig med när jag är sjuk.. :D


Kommentarer
Postat av: SandraaSandra

Klart jag kan , skulle kunna ta det på söndag eller något :) öPuss på re! <3

2010-10-07 @ 06:43:57
URL: http://h
Postat av: Lady Thirty

krya på dig!

2010-10-07 @ 07:06:42
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Annonser från BloggPartner
RSS 2.0